Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

In The Mood For Love


Χονγκ Κονγκ. Σε ένα σπίτι μιας όμορφης περιοχής της δεκαετίας του 60, μετακομίζουν δυο διαφορετικοί άνθρωποι. Παντρεμένοι και ταυτόχρονα λυπημένοι, βιώνουν την απόλυτη μοναξιά της απουσίας των συζύγων τους. Και καθώς περνάει βασανιστικά ο χρόνος στην δουλειά, μια έλξη γεννιέται σταδιακά. Οι δυο τους θα αφεθούν σε αυτή την φιλία, θα παίξουν ρόλους που θα δικαιολογούν την απουσία των συζύγων τους, χωρίς να θέλουν να μοιάσουν σε αυτούς.

«Δεν ξέρω αν μπορώ να το αντέξω»
«Ηρέμησε, μια δοκιμή ήταν»

Μια εξαιρετική ταινία που αγγίζει τα όρια της ποιοτικής θεατρικότητας και της ποίησης της στιγμής. Μια ωδή στην λύπη, την απουσία, τις ανέλπιστες προσπάθειες και τα όνειρα τους βουτηγμένα στην πιο τέλεια – κινηματογραφικά -  πλατωνική σχέση που θα μπορούσαμε να δούμε στον Ασιατικό Κινηματογράφο. Μια ιδανική ρομαντική ιστορία με εξαιρετική τοποθέτηση στην εποχή του 60. Ιδανικά τα πλάνα που δεν φανερώνουν τα πρόσωπα για να δείξουν την μάσκα και διπροσωπία που τους συντροφεύει. Για τους λάτρεις των ρομαντικών ταινιών, των εναλλακτικών και κινεζικών, το μελαγχολικό- ποιητικό In The Mood For Love είναι η καλύτερη επιλογή.

Τίτλος ταινίας: Fa yeung nin wa
Αγγλικός τίτλος: In The Mood For Love
Χρονολογία: 2000
Σκηνοθεσία: Kar Wai Wong
Πρωταγωνιστούν: Tony Leung Chiu Wai, Maggie Cheung, Ping Lam Siu
Κριτική από το Imdb: 8,1/10
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: 26 Ιανουαρίου 2001

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Detachment

«Στη διάρκεια μιας θαμπής, σκοτεινής και αθόρυβης ημέρας... το φθινόπωρο εκείνου του έτους... καθώς τα σύννεφα κρέμονταν απειλητικά χαμηλά απ' τα ουράνια... και μόλις έχοντας διασχίσει, πάνω σε άλογο, μόνος... ένα απομονωμένο και θλιβερό κομμάτι της χώρας.. αργά βρέθηκα, καθώς έπεφτε το υγρό σκοτάδι... να κοιτάζω το μελαγχολικό Σπίτι των 'Ασερ. Ξέρω πως δεν ήταν όπως παλιά... αλλά μια ματιά στο κτίσμα... μου έφερε μια αίσθηση αφόρητης κατήφειας που πλημμύρισε το πνεύμα μου... κοίταξα το έρημο τοπίο τριγύρω... τους γυμνούς τοίχους... και τους λίγους λευκούς κορμούς, μαραζωμένων δέντρων... μέσα σε απόλυτη κατάθλιψη… Δεν υπήρχε ψυχρότητα... αλλά κάποιο ναυάγιο... μιας αηδιασμένης καρδιάς.» Η κοινωνική ταινία της εβδομάδας φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της αποσύνθεσης. Σε ένα σχολείο μιας περιοχής της Αμερικής οι καθηγητές χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για προσφορά στην μάθηση, καθώς τα προβλήματα στη

Pi

Γυρνάμε πίσω στον χρόνο, για να αναλύσουμε μια ταινία του 1998. Η ταινία Pi παρουσιάζει την ιστορία ενός μαθηματικού. Ο νεαρός αυτός ιδιοφυής είχε πνευματική ανησυχία ως προς τα πρότυπα που παρουσιάζουν οι μαθητικοί τύποι πράξεων και ήθελε να βρει την πηγή της ύπαρξης τους. Σε μια καθημερινότητα εμμονής και προσκόλλησης στον στόχο του, η ταινία μας παρουσιάζει την πορεία του από την ιδέα του μέχρι και την τελευταία του πράξη αφοσίωσης. Στην γρήγορη Αμερική με τις μεγάλες ευκαιρίες και κάθε φιλοσοφία, ο πρωταγωνιστής αναπτύσσει τις ιδέες του και χάνεται εντέλει μέσα σε αυτές. Σκηνοθετικά η ταινία εκφράζει το απόλυτο ψυχολογικό αποτέλεσμα της εμμονής, με το ασπρόμαυρο στοιχείο του χρώματος να κάνει πιο έντονο το συναίσθημα. Τα κοντινά πλάνα δείχνουν την απόλυτη αφοσίωση, ενώ η οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή του πρωταγωνιστή περιτριγυρίζεται από μυστηριακές μουσικές νότες και περίεργα βλέμματα. Παράλληλα η ταινία εντάσσει και το θρησκευτικό ιδεώδες στα εμμονικά πλαίσια, δίδο

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα ... ♥ Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αρνηθείς.. είναι το διακριτό της ζωής… Υπάρχουν κάποιες πόλεις στις οποίες ισχύει η φράση «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός»… Υπάρχουν περιοχές σε όλο τον κόσμο, αλλά συγκεκριμένα για αυτή την ταινία στο Μεξικό.. όπου η τιμιότητα και η αγνή προσπάθεια δεν υφίσταται. Εκεί όπου η εξουσία είναι καθημερινή υπόθεση.. και μετατρέπεται σε βία. Γιατί έτσι είναι.. στις συμμορίες έχουν συνηθίσει να λένε: Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια.. Και αν παραβιάσεις αυτό τον νόμο.. είσαι νεκρός… Τσιάπας, Νότια του Μεξικού. Ο νεαρός «Κάσπερ» είναι χρόνια στην συμμορία και θεωρείται πλέον παλιός, ένας κλασσικός γκάνγκστερ, αφού έχει κλέψει, έχει σκοτώσει.. και ότι άλλο του ζήτησαν από την «οικογένεια». Παράλληλα, ο έρωτας του για την Μάρθα Μαρλέν τον κάνει πλέον λιγότερο σκληρό και όχι συνεπή στις υποχρεώσεις του. Είναι για εκείνος ο καλός της αλλά και μυστήριος Γουίλι.. Όταν θα μπεί στην «οικογένεια» ο πιτσιρι