Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Interview With The Vampire: The Vampire Chronicles


Η ανέλπιστη θεατρικότητα εισχωρεί στον κινηματογραφικό φακό.

Ύστερα από αρκετές κινηματογραφικές προτάσεις, κατασταλάξαμε στην προβολή της ταινίας Interview With The Vampire: The Vampire Chronicles του 1994. Οι απόψεις αρκετές περί της βαμπιρικής ταινίας και κατά την πλειοψηφία θετικές. Σκεφτήκαμε πως η επιστροφή σε ταινία του ’90 έχει να δώσει σίγουρα κάτι διαφορετικό και κάπως έτσι ξεκίνησε η ταινία. Απόλυτα δημοσιογραφικά βρισκόμαστε σε ένα δωμάτιο όπου ο Brad Pitt, στον ρόλο του βρικόλακα Luis, είναι έτοιμος να μιλήσει για την ιστορία του στον φιλόδοξο δημοσιογράφο που καπνίζει και αυτό το τσιγάρο δυναμικά. Μα πριν ανοίξουν τα φώτα, πριν η καθημερινότητα δει το πραγματικό της πρόσωπο, ένα μυστήριο καλύπτει τις μορφές για να δώσει λάθος εντυπώσεις. Ο Luis σίγουρα δεν είναι ένας ακόμα συνεντευξιαζόμενος και ο δημοσιογράφος έχει να ακούσει πολλά. Και όλα ξεκίνησαν πολύ παλιά το 1789 σε μια στυλιστική πραγματικότητα εποχής, με τον πρωταγωνιστή μας να «φλερτάρει» με τον θάνατο, από την στιγμή που χάνει την αγαπημένη του. Κάπου εκεί κοντά παραμόνευε ο «θάνατος» στο πρόσωπο του Tom Cruse, τον πιο ακραίο βρικόλακα της ιστορίας, Lestat. Τίποτα δεν θα είναι ίδιο από τότε που ο Pitt θα αποφασίσει να γίνει βρικόλακας και όλα όσα θα βιώσουμε και εμείς μαζί, συνθέτουν μια πανέμορφη και μοναδική δημιουργία.

Μια άκρως ποιητική ταινία που θίγει το ιδιαίτερο σημείο του ανθρώπου, την μελαγχολία. Όταν εκείνη έρχεται ακριβώς την στιγμή της απελπισίας και θολώνει τα νερά της συνείδησης, οι σκέψεις δεν μπορούν παρά να είναι σκοτεινές. Δεν είναι μια ακόμα βαμπιρική ταινία, αλλά μια θεατρικότητα που συμβολίζει την αδυναμία της ψυχής ανά του αιώνες, στο μοναδικό πρότυπο που ξέρει να ανατρέχει: την δύναμη των αντιθέτων. Η πλήξη και η ευτυχία, η επιθυμία και η σταθερότητα. Το Interview With The Vampire: The Vampire Chronicles διέλυσε όλα τα όρια και την στερεότητα με μια σύγχρονη μυθολογία. Χωρίς πολλά αίματα ή έντονες θριλερ-ιστικές σκηνές, το σενάριο εκφράζει την άποψη του για την ασυδοσία της μοναξιάς. Και η εκδίκηση θα είναι πάντα εκεί να παραμονεύει υπό την ματιά μιας αθώας έκφρασης. Και σαν έρθει το μάθημα της ζωής, σαν τα αντίθετα σταματήσουν για λίγο την αιώνια κατάρα τους, ποιος θα τολμήσει τώρα όσα πρότινος δίσταζε; Και ποιος θα συνεχίζει να ελπίζει σε μια καλύτερη ευκαιρία που χάθηκε σε ένα αγγελικό βράδυ; Υπό την σκηνοθεσία του σπουδαίου Neil Jordan που τρέχει τώρα την σειρά The Borgias, αλλά πάνω από όλα, μέσα από την συγγραφική ματιά της Anne Rice. Μια ταινία για όλους καθώς εκφράζει όλα τα δυνατά και αδύναμα συναισθήματα που μπορεί ένας άνθρωπος να νιώσει καθ’ όλη την πορεία του!

Τίτλος ταινίας: Interview With The Vampire: The Vampire Chronicles
Ελληνικός τίτλος: Συνέντευξη Με Ένα Βρικόλακα
Χρονολογία: 1994
Σκηνοθεσία: Neil Jordan
Πρωταγωνιστούν: Brad Pitt, Tom Cruise, Antonio Banderas
Κριτική από το Imdb: 7,5/10

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Detachment

«Στη διάρκεια μιας θαμπής, σκοτεινής και αθόρυβης ημέρας... το φθινόπωρο εκείνου του έτους... καθώς τα σύννεφα κρέμονταν απειλητικά χαμηλά απ' τα ουράνια... και μόλις έχοντας διασχίσει, πάνω σε άλογο, μόνος... ένα απομονωμένο και θλιβερό κομμάτι της χώρας.. αργά βρέθηκα, καθώς έπεφτε το υγρό σκοτάδι... να κοιτάζω το μελαγχολικό Σπίτι των 'Ασερ. Ξέρω πως δεν ήταν όπως παλιά... αλλά μια ματιά στο κτίσμα... μου έφερε μια αίσθηση αφόρητης κατήφειας που πλημμύρισε το πνεύμα μου... κοίταξα το έρημο τοπίο τριγύρω... τους γυμνούς τοίχους... και τους λίγους λευκούς κορμούς, μαραζωμένων δέντρων... μέσα σε απόλυτη κατάθλιψη… Δεν υπήρχε ψυχρότητα... αλλά κάποιο ναυάγιο... μιας αηδιασμένης καρδιάς.» Η κοινωνική ταινία της εβδομάδας φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της αποσύνθεσης. Σε ένα σχολείο μιας περιοχής της Αμερικής οι καθηγητές χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για προσφορά στην μάθηση, καθώς τα προβλήματα στη

Pi

Γυρνάμε πίσω στον χρόνο, για να αναλύσουμε μια ταινία του 1998. Η ταινία Pi παρουσιάζει την ιστορία ενός μαθηματικού. Ο νεαρός αυτός ιδιοφυής είχε πνευματική ανησυχία ως προς τα πρότυπα που παρουσιάζουν οι μαθητικοί τύποι πράξεων και ήθελε να βρει την πηγή της ύπαρξης τους. Σε μια καθημερινότητα εμμονής και προσκόλλησης στον στόχο του, η ταινία μας παρουσιάζει την πορεία του από την ιδέα του μέχρι και την τελευταία του πράξη αφοσίωσης. Στην γρήγορη Αμερική με τις μεγάλες ευκαιρίες και κάθε φιλοσοφία, ο πρωταγωνιστής αναπτύσσει τις ιδέες του και χάνεται εντέλει μέσα σε αυτές. Σκηνοθετικά η ταινία εκφράζει το απόλυτο ψυχολογικό αποτέλεσμα της εμμονής, με το ασπρόμαυρο στοιχείο του χρώματος να κάνει πιο έντονο το συναίσθημα. Τα κοντινά πλάνα δείχνουν την απόλυτη αφοσίωση, ενώ η οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή του πρωταγωνιστή περιτριγυρίζεται από μυστηριακές μουσικές νότες και περίεργα βλέμματα. Παράλληλα η ταινία εντάσσει και το θρησκευτικό ιδεώδες στα εμμονικά πλαίσια, δίδο

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα ... ♥ Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αρνηθείς.. είναι το διακριτό της ζωής… Υπάρχουν κάποιες πόλεις στις οποίες ισχύει η φράση «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός»… Υπάρχουν περιοχές σε όλο τον κόσμο, αλλά συγκεκριμένα για αυτή την ταινία στο Μεξικό.. όπου η τιμιότητα και η αγνή προσπάθεια δεν υφίσταται. Εκεί όπου η εξουσία είναι καθημερινή υπόθεση.. και μετατρέπεται σε βία. Γιατί έτσι είναι.. στις συμμορίες έχουν συνηθίσει να λένε: Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια.. Και αν παραβιάσεις αυτό τον νόμο.. είσαι νεκρός… Τσιάπας, Νότια του Μεξικού. Ο νεαρός «Κάσπερ» είναι χρόνια στην συμμορία και θεωρείται πλέον παλιός, ένας κλασσικός γκάνγκστερ, αφού έχει κλέψει, έχει σκοτώσει.. και ότι άλλο του ζήτησαν από την «οικογένεια». Παράλληλα, ο έρωτας του για την Μάρθα Μαρλέν τον κάνει πλέον λιγότερο σκληρό και όχι συνεπή στις υποχρεώσεις του. Είναι για εκείνος ο καλός της αλλά και μυστήριος Γουίλι.. Όταν θα μπεί στην «οικογένεια» ο πιτσιρι