Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Jonathan Rhys Meyers εντυπωσιάζει ως Dracula στο Comic-Con 2013

Ο Ιούλιος είναι ο μήνας Comic-Con San Diego International και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος μπορούμε να μάθουμε όλα τα νέα από τις αγαπημένες μας σειρές, αλλά και τις επερχόμενες ιστορίες. Έτσι στην περίπτωση του Dracula του NBC αν υπήρχαν κάποιοι σινεφίλ που να είχαν έστω και την παραμικρή αμφιβολία για την ερμηνεία του Jonathan Rhys Meyers στον ρόλο του τρομακτικού - σαγηνευτικού και διπλωματικού Dracula σίγουρα έχουν τις απαντήσεις που χρειάζονται. Ένα πρώτο trailer το είχαμε παρακολουθήσει πριν λίγο καιρό, παίρνοντας μια πρώτη ιδέα για την "ήρεμη" μορφή του ρόλου, όμως το Comic-Con δίνει πάντα ένα συναρπαστικό νέο. Και αυτό δεν είναι άλλο από τον τρόπο που ο Dracula επανέρχεται στον κόσμο. Το λεγόμενο rebirth δείχνει τον Dracula μέσα σε ένα σκοτεινό κρησφύγετο, όπου βρέθηκε τυχαία από κάποιον που νόμιζε πως βρήκε χρυσάφι. Αλλά εκείνη την ώρα κάποιος τον δολοφονεί και με το αίμα του "ξυπνάει" τον Dracula. Δυνατότατος, τρομακτικός αλλά και γοητευτικός, ξαναπαίρνει πίσω την μορφή του και είναι έτοιμος να εκδικηθεί όλους όσους τον αδίκησαν. Επίσης, θα κλείσουμε αυτό το σύντομο άρθρο, με μια αναφορά, δηλαδή teaser από το Sky Living, σε ένα άλλο σημείο του Dracula όπου και ομολογεί την επερχόμενη εκδίκηση του. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο, πόσο The Tudors στυλ, μαρτυρεί η ερμηνεία του και πόσο θετικά ανυπομονούμε για την πρεμιέρα της σειράς όπου και θα γίνει στις 25 Οκτωβρίου 2013.

Το βίντεο που δείχνει την επαναφορά του:
http://www.youtube.com/watch?v=HFjIvezfUx4

Το βίντεο που δείχνει ομολογεί για την εκδίκηση του:
http://www.youtube.com/watch?v=OoS8KPE-oAA

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Detachment

«Στη διάρκεια μιας θαμπής, σκοτεινής και αθόρυβης ημέρας... το φθινόπωρο εκείνου του έτους... καθώς τα σύννεφα κρέμονταν απειλητικά χαμηλά απ' τα ουράνια... και μόλις έχοντας διασχίσει, πάνω σε άλογο, μόνος... ένα απομονωμένο και θλιβερό κομμάτι της χώρας.. αργά βρέθηκα, καθώς έπεφτε το υγρό σκοτάδι... να κοιτάζω το μελαγχολικό Σπίτι των 'Ασερ. Ξέρω πως δεν ήταν όπως παλιά... αλλά μια ματιά στο κτίσμα... μου έφερε μια αίσθηση αφόρητης κατήφειας που πλημμύρισε το πνεύμα μου... κοίταξα το έρημο τοπίο τριγύρω... τους γυμνούς τοίχους... και τους λίγους λευκούς κορμούς, μαραζωμένων δέντρων... μέσα σε απόλυτη κατάθλιψη… Δεν υπήρχε ψυχρότητα... αλλά κάποιο ναυάγιο... μιας αηδιασμένης καρδιάς.» Η κοινωνική ταινία της εβδομάδας φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της αποσύνθεσης. Σε ένα σχολείο μιας περιοχής της Αμερικής οι καθηγητές χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για προσφορά στην μάθηση, καθώς τα προβλήματα στη

Pi

Γυρνάμε πίσω στον χρόνο, για να αναλύσουμε μια ταινία του 1998. Η ταινία Pi παρουσιάζει την ιστορία ενός μαθηματικού. Ο νεαρός αυτός ιδιοφυής είχε πνευματική ανησυχία ως προς τα πρότυπα που παρουσιάζουν οι μαθητικοί τύποι πράξεων και ήθελε να βρει την πηγή της ύπαρξης τους. Σε μια καθημερινότητα εμμονής και προσκόλλησης στον στόχο του, η ταινία μας παρουσιάζει την πορεία του από την ιδέα του μέχρι και την τελευταία του πράξη αφοσίωσης. Στην γρήγορη Αμερική με τις μεγάλες ευκαιρίες και κάθε φιλοσοφία, ο πρωταγωνιστής αναπτύσσει τις ιδέες του και χάνεται εντέλει μέσα σε αυτές. Σκηνοθετικά η ταινία εκφράζει το απόλυτο ψυχολογικό αποτέλεσμα της εμμονής, με το ασπρόμαυρο στοιχείο του χρώματος να κάνει πιο έντονο το συναίσθημα. Τα κοντινά πλάνα δείχνουν την απόλυτη αφοσίωση, ενώ η οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή του πρωταγωνιστή περιτριγυρίζεται από μυστηριακές μουσικές νότες και περίεργα βλέμματα. Παράλληλα η ταινία εντάσσει και το θρησκευτικό ιδεώδες στα εμμονικά πλαίσια, δίδο

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα ... ♥ Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αρνηθείς.. είναι το διακριτό της ζωής… Υπάρχουν κάποιες πόλεις στις οποίες ισχύει η φράση «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός»… Υπάρχουν περιοχές σε όλο τον κόσμο, αλλά συγκεκριμένα για αυτή την ταινία στο Μεξικό.. όπου η τιμιότητα και η αγνή προσπάθεια δεν υφίσταται. Εκεί όπου η εξουσία είναι καθημερινή υπόθεση.. και μετατρέπεται σε βία. Γιατί έτσι είναι.. στις συμμορίες έχουν συνηθίσει να λένε: Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια.. Και αν παραβιάσεις αυτό τον νόμο.. είσαι νεκρός… Τσιάπας, Νότια του Μεξικού. Ο νεαρός «Κάσπερ» είναι χρόνια στην συμμορία και θεωρείται πλέον παλιός, ένας κλασσικός γκάνγκστερ, αφού έχει κλέψει, έχει σκοτώσει.. και ότι άλλο του ζήτησαν από την «οικογένεια». Παράλληλα, ο έρωτας του για την Μάρθα Μαρλέν τον κάνει πλέον λιγότερο σκληρό και όχι συνεπή στις υποχρεώσεις του. Είναι για εκείνος ο καλός της αλλά και μυστήριος Γουίλι.. Όταν θα μπεί στην «οικογένεια» ο πιτσιρι