Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα: Αδάμαστος / Προσεχώς

Νοσβαλδία: Στην εποχή του Σκότους, η αυτοκρατορία Δρακοφοίνικα κυριαρχεί τον κόσμο του Έλεμπρος με μια σιδερένια γροθιά. Ο Ντράγκαρ  ένας σπουδαίος πολεμιστής από τον Βορρά, είναι ένας σκλάβος που παίρνει μέρος σε αιματηρές μάχες λατομείο για την ευχαρίστηση των ευγενών της αυτοκρατορίας. Μπορεί το σώμα του να βρίσκεται στις μάχες, αλλά το πνεύμα του είναι πίσω στην γετέτειρα του και την γυναίκα του Μπρέντα που άφησε πίσω. Ο Ντράγκαρ  θα αποφασίσει να ξεφύγει από την αιχμαλωσία και να πάρει όμηρο την κόρη του στρατηγού Ακιλόνιου την Βαλέρια. Ο στρατηγός θα ασκήσει ανθρωποκυνηγητό για να φέρει πίσω την κόρη του. Στον δρόμο για την επιστροφή του στην γενέτειρα του, ο Ντράγκαρ και η Βαλέρια θα αντιμετωπίσουν κινδύνους και δυσκολίες. Ο Ντράγκαρ  θα πρέπει να αντιμετωπίσει το παρελθόν του, το παρόν και το σκοτεινό μέλλον που βρίσκεται μπροστά του και πρέπει να είναι αδάμαστος.


Η ελληνική ταινία Τα Χρονικά του Δρακοφοίνικα: Αδάμαστος ή αλλιώς The Dragonphoenix Chronicles: Indomitable θα εμπεριέχεται στις επερχόμενες Νύχτες Πρεμιέρας Conn-X. Είναι η πρώτη μεγάλου μήκους που χρηματοδοτείται από τον κόσμο, μέσω της πλατφόρμας Indiegogo. Σε σκηνοθεσία Γιάννη Ρουμπούλια, η ταινία πρόκειται να βγει στις δικές μας αίθουσες το 2014. Η ιστορία είναι μεταφορά του πρώτου ελληνικού κόμιξ επικής φαντασίας και έχει αποστάσει αρκετά βραβεία Comicdom. Επίσης τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν από την ανεξάρτητη κινηματογραφική ομάδα Underworld Films. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους διακρίνουμε δυο πρόσωπα, από τον χώρο της μουσικής, και συγκεκριμένα του σατιρικού hip-hop συγκροτήματος ΤΡΥ.ΠΑ. Ο Άρης Καπλανίδης που είναι γνωστός από την σκηνοθεσία των βίντεοκλιπ των ΤΡΥ.ΠΑ και ο συνάδελφος του τραγουδιστής Βασίλης Λογιός, συμμετέχουν. Επίσης στους πρωταγωνιστικούς ρόλους βρίσκονται οι: Γιάννης Ρουμπούλιας,  Γιώργος Μπούγος, Μελέτης Γεωργιάδης, Κωνσταντίνα Γεωργαντά, Γεωργία Γιαννακούδη.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Detachment

«Στη διάρκεια μιας θαμπής, σκοτεινής και αθόρυβης ημέρας... το φθινόπωρο εκείνου του έτους... καθώς τα σύννεφα κρέμονταν απειλητικά χαμηλά απ' τα ουράνια... και μόλις έχοντας διασχίσει, πάνω σε άλογο, μόνος... ένα απομονωμένο και θλιβερό κομμάτι της χώρας.. αργά βρέθηκα, καθώς έπεφτε το υγρό σκοτάδι... να κοιτάζω το μελαγχολικό Σπίτι των 'Ασερ. Ξέρω πως δεν ήταν όπως παλιά... αλλά μια ματιά στο κτίσμα... μου έφερε μια αίσθηση αφόρητης κατήφειας που πλημμύρισε το πνεύμα μου... κοίταξα το έρημο τοπίο τριγύρω... τους γυμνούς τοίχους... και τους λίγους λευκούς κορμούς, μαραζωμένων δέντρων... μέσα σε απόλυτη κατάθλιψη… Δεν υπήρχε ψυχρότητα... αλλά κάποιο ναυάγιο... μιας αηδιασμένης καρδιάς.» Η κοινωνική ταινία της εβδομάδας φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της αποσύνθεσης. Σε ένα σχολείο μιας περιοχής της Αμερικής οι καθηγητές χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για προσφορά στην μάθηση, καθώς τα προβλήματα στη

Pi

Γυρνάμε πίσω στον χρόνο, για να αναλύσουμε μια ταινία του 1998. Η ταινία Pi παρουσιάζει την ιστορία ενός μαθηματικού. Ο νεαρός αυτός ιδιοφυής είχε πνευματική ανησυχία ως προς τα πρότυπα που παρουσιάζουν οι μαθητικοί τύποι πράξεων και ήθελε να βρει την πηγή της ύπαρξης τους. Σε μια καθημερινότητα εμμονής και προσκόλλησης στον στόχο του, η ταινία μας παρουσιάζει την πορεία του από την ιδέα του μέχρι και την τελευταία του πράξη αφοσίωσης. Στην γρήγορη Αμερική με τις μεγάλες ευκαιρίες και κάθε φιλοσοφία, ο πρωταγωνιστής αναπτύσσει τις ιδέες του και χάνεται εντέλει μέσα σε αυτές. Σκηνοθετικά η ταινία εκφράζει το απόλυτο ψυχολογικό αποτέλεσμα της εμμονής, με το ασπρόμαυρο στοιχείο του χρώματος να κάνει πιο έντονο το συναίσθημα. Τα κοντινά πλάνα δείχνουν την απόλυτη αφοσίωση, ενώ η οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή του πρωταγωνιστή περιτριγυρίζεται από μυστηριακές μουσικές νότες και περίεργα βλέμματα. Παράλληλα η ταινία εντάσσει και το θρησκευτικό ιδεώδες στα εμμονικά πλαίσια, δίδο

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα ... ♥ Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αρνηθείς.. είναι το διακριτό της ζωής… Υπάρχουν κάποιες πόλεις στις οποίες ισχύει η φράση «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός»… Υπάρχουν περιοχές σε όλο τον κόσμο, αλλά συγκεκριμένα για αυτή την ταινία στο Μεξικό.. όπου η τιμιότητα και η αγνή προσπάθεια δεν υφίσταται. Εκεί όπου η εξουσία είναι καθημερινή υπόθεση.. και μετατρέπεται σε βία. Γιατί έτσι είναι.. στις συμμορίες έχουν συνηθίσει να λένε: Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια.. Και αν παραβιάσεις αυτό τον νόμο.. είσαι νεκρός… Τσιάπας, Νότια του Μεξικού. Ο νεαρός «Κάσπερ» είναι χρόνια στην συμμορία και θεωρείται πλέον παλιός, ένας κλασσικός γκάνγκστερ, αφού έχει κλέψει, έχει σκοτώσει.. και ότι άλλο του ζήτησαν από την «οικογένεια». Παράλληλα, ο έρωτας του για την Μάρθα Μαρλέν τον κάνει πλέον λιγότερο σκληρό και όχι συνεπή στις υποχρεώσεις του. Είναι για εκείνος ο καλός της αλλά και μυστήριος Γουίλι.. Όταν θα μπεί στην «οικογένεια» ο πιτσιρι