Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλό ταξίδι Philip Seymour Hoffman

Άλλος ένας αξιέπαινος εκφραστής της έβδομης τέχνης αποχαιρέτησε σήμερα και βιαστικά τον δικό μας κόσμο. Ο λόγος για τον ηθοποιό Philip Seymour Hoffman που έφυγε από την ζωή σήμερα Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014 σε ηλικία 46 ετών. Ο άτυχος ηθοποιός βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμα του στην Νέα Υόρκη. Οι αστυνομικές αρχές βρίσκονται ακόμα σε διαδικασία γνωστοποίησης της αιτίας θανάτου, αν και οι πρώτες πληροφορίες δείχνουν πως έφυγε από υπερβολική δόση ναρκωτικών, και η απόφαση θα ανακοινωθεί από το Chief Medical Examiner.

Ο Philip Seymour Hoffman ήταν γνωστός για τις ερμηνείες του μέσα από πληθώρες κοινωνικές κυρίως ταινίες. Πέρα από την πρόσφατη του εμφάνιση και στην δεύτερη ταινία The Hunger Games, όλοι θυμούνται την Οσκαρική του βράβευση για την ταινία Capoteτο 2005. Όμως δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και τις εξαιρετικές του ερμηνείες, όπως στις πολιτικές ταινίες The Master, The Ides of March, Charlie Wilson's War, τις κοινωνικές ταινίες Magnolia, Moneyball και το υπέροχο Doubt και τις περιπέτειες The Talented Mr. Ripley, Cold Mountain, αλλά και σε κωμωδίες όπως το Happiness.

Όσον αφορά τις πρόσφατες εμφανίσεις του, είχε ήδη παραστεί στο φετινό
Sundance Festival για την εκπροσώπηση των επερχόμενων ταινιών A Most Wanted Man και God's Pocket με τους συναδέλφους του.


Ο Philip Seymour Hoffman θα μείνει στις καρδιές μας, ως ένας ηθοποιός με το ταλέντο της απεικόνισης μοναδικών και ρεαλιστικών ερμηνειών, μέσα από ταινίες που μένουν ανεξίτηλες στον χρόνο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Detachment

«Στη διάρκεια μιας θαμπής, σκοτεινής και αθόρυβης ημέρας... το φθινόπωρο εκείνου του έτους... καθώς τα σύννεφα κρέμονταν απειλητικά χαμηλά απ' τα ουράνια... και μόλις έχοντας διασχίσει, πάνω σε άλογο, μόνος... ένα απομονωμένο και θλιβερό κομμάτι της χώρας.. αργά βρέθηκα, καθώς έπεφτε το υγρό σκοτάδι... να κοιτάζω το μελαγχολικό Σπίτι των 'Ασερ. Ξέρω πως δεν ήταν όπως παλιά... αλλά μια ματιά στο κτίσμα... μου έφερε μια αίσθηση αφόρητης κατήφειας που πλημμύρισε το πνεύμα μου... κοίταξα το έρημο τοπίο τριγύρω... τους γυμνούς τοίχους... και τους λίγους λευκούς κορμούς, μαραζωμένων δέντρων... μέσα σε απόλυτη κατάθλιψη… Δεν υπήρχε ψυχρότητα... αλλά κάποιο ναυάγιο... μιας αηδιασμένης καρδιάς.» Η κοινωνική ταινία της εβδομάδας φέρνει στο προσκήνιο το θέμα της αποσύνθεσης. Σε ένα σχολείο μιας περιοχής της Αμερικής οι καθηγητές χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για προσφορά στην μάθηση, καθώς τα προβλήματα στη

Pi

Γυρνάμε πίσω στον χρόνο, για να αναλύσουμε μια ταινία του 1998. Η ταινία Pi παρουσιάζει την ιστορία ενός μαθηματικού. Ο νεαρός αυτός ιδιοφυής είχε πνευματική ανησυχία ως προς τα πρότυπα που παρουσιάζουν οι μαθητικοί τύποι πράξεων και ήθελε να βρει την πηγή της ύπαρξης τους. Σε μια καθημερινότητα εμμονής και προσκόλλησης στον στόχο του, η ταινία μας παρουσιάζει την πορεία του από την ιδέα του μέχρι και την τελευταία του πράξη αφοσίωσης. Στην γρήγορη Αμερική με τις μεγάλες ευκαιρίες και κάθε φιλοσοφία, ο πρωταγωνιστής αναπτύσσει τις ιδέες του και χάνεται εντέλει μέσα σε αυτές. Σκηνοθετικά η ταινία εκφράζει το απόλυτο ψυχολογικό αποτέλεσμα της εμμονής, με το ασπρόμαυρο στοιχείο του χρώματος να κάνει πιο έντονο το συναίσθημα. Τα κοντινά πλάνα δείχνουν την απόλυτη αφοσίωση, ενώ η οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή του πρωταγωνιστή περιτριγυρίζεται από μυστηριακές μουσικές νότες και περίεργα βλέμματα. Παράλληλα η ταινία εντάσσει και το θρησκευτικό ιδεώδες στα εμμονικά πλαίσια, δίδο

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα

Sin Nombre- Χωρίς Ταυτότητα ... ♥ Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το αρνηθείς.. είναι το διακριτό της ζωής… Υπάρχουν κάποιες πόλεις στις οποίες ισχύει η φράση «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός»… Υπάρχουν περιοχές σε όλο τον κόσμο, αλλά συγκεκριμένα για αυτή την ταινία στο Μεξικό.. όπου η τιμιότητα και η αγνή προσπάθεια δεν υφίσταται. Εκεί όπου η εξουσία είναι καθημερινή υπόθεση.. και μετατρέπεται σε βία. Γιατί έτσι είναι.. στις συμμορίες έχουν συνηθίσει να λένε: Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια.. Και αν παραβιάσεις αυτό τον νόμο.. είσαι νεκρός… Τσιάπας, Νότια του Μεξικού. Ο νεαρός «Κάσπερ» είναι χρόνια στην συμμορία και θεωρείται πλέον παλιός, ένας κλασσικός γκάνγκστερ, αφού έχει κλέψει, έχει σκοτώσει.. και ότι άλλο του ζήτησαν από την «οικογένεια». Παράλληλα, ο έρωτας του για την Μάρθα Μαρλέν τον κάνει πλέον λιγότερο σκληρό και όχι συνεπή στις υποχρεώσεις του. Είναι για εκείνος ο καλός της αλλά και μυστήριος Γουίλι.. Όταν θα μπεί στην «οικογένεια» ο πιτσιρι